حفاری چاه آب در نظر آباد

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

حفاری چاه آب در نظر آباد
نظرآباد یکی از شهرهای استان البرز است این شهرستان قدمتی 9 هزار ساله دارد. حدود 50 درصد تولیدات کشاورزی استان البرز متعلق به شهرستان نظرآباد می باشد. و از طرفی قطعی و فشار کم آب کشاورزان و مردم شهرستان نظرآباد را با مشکل بزرگی روبه رو کرده است.

یکی از دلایل این مشکلات حفرچاه آب غیرمجاز در باغ های روستایی شهرستان نظرآباد می باشد و از طرفی شغل بیشتر مردم نظرآباد کشاورزی و باغداری می باشد که نیاز شدیدی به آب دارند و حفاری چاه آب اصولی و دقیق و نتیجه بخش باشد لازمه مردم شهرستان نظرآباد می باشد. شرکت حفاری چاه آّب چشمه آوران با در نظرگرفتن شرایط مردم نظرآباد و موقعیت زمین شناسی شهر نظرآباد اقدام به ارائه خدمات حفاری چاه آب عمیق و نیمه عمیق، لایروبی، فرچه زنی، تعمیرات پمپ چاه آب، ویدئومتری چاه آب و .... برای رفاه حال همشهریان عزیز شهرنظرآباد نموده است.
برای داشتن یک چاه آب خوب باید فاکتورهای زمین شناسی، بافت خاک، شیب زمین، چشمه ها، رودخانه ها و قنات های منطقه را در نظر گرفت که برای این کار باید از افراد مجرب و کارآمد که سالیان سال در این زمینه فعالیت داشته و تجربه کاری کافی در این زمینه دارند کمک گرفت.
شرکت حفاری چاه آب چشمه آوران با به کارگیری تیم کارآمد و فنی خود بیشاز 5 دهه میباشد که در زمینه حفاری چاه آب فعالیت می نماید و آماده ارائه خدمات و مشاوره به کشاورزان و باغداران شهر نظرآباد می باشد.
جفاری چاه آب به دو طرق مختلف انجام می پذیرد
حفاری چاه آب به روش ضربه ای که مناسب زمین ها و محل های با رسوبات دانه درشت و سنگ می باشد که در این روش مته سنگین با ضربه ای شدید به طور پی درپی به زمین کوبیده می شود و شدت ضربات باعث خورد شدن سنگ کف چاه شده است. حفاری چاه آب به روش ضربه ای از لحاظ هزینه مقرون به صرفه می باشد
حفاری چاه آب به روش چرخشی
در این روش از حفاری که مناسب زمین های با رسوبات دانه ریز و شن می باشد. مته با چرخش خود باعث خورد شدن سازندهای زمین شده در این روش گل حفاری به درون لوله های توخالی که به مته متصل است تزریق می شود که از سر مته در حین حفاری خارج شده و باعث خنک شدن مته در حین عملیات حفاری می شود و گل حفاری از لحاظ دیگر با فشاری که به دیواره های چاه وارد می کند مانع از ریزش دیواره های چاه شده است.

تماس تلفنی