حفاری چاه آب در پاکدشت

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

حفاری چاه آب در پاکدشت
شهر پاکدشت با 410609 نفر جمعیت رو به رشد یکی از شهرستان‌های استان تهران می‌باشد شهر پاکدشت به دلیل سطح بالای زیر کشت سبزیجات و گل و گیاهان زینتی به پایتخت گل و گیاه معروف می‌باشد کشاورزی در شهر پاکدشت از رونق خوبی برخوردار می‌باشد مردم و کشاورزان شهر پاکدشت برای تامین آب مورد نیاز خود نیاز عمده‌ای به حفاری چاه آب در پاکدشت دارند.

آبیاری بسیاری از زمین‌ها و باغ‌های شهرستان شهرپاکدشت هم اکنون نیز از طریق چاه‌های آب عمیق و نیمه عمیق انجام می‌پذیرد. رودخانه جاجرود در نزدیکی شهرستان پاکدشت قرار دارد. این رودخانه باعث پر آب شدن سفره‌‍‌های آب زیرزمینی شهر پاکدشت می‌شود ولی با این حال باید اطلاعات کافی از حفاری چاه آب در پاکدشت داشت و حفاری چاه آب را باید به افراد با تجربه در زمینه حفاری چاه آب سپرد. شرکت حفاری چاه آب چشمه آروان با داشتن دانش و تجربه کافی و با به کارگیری نیروی متخصص در زمینه حفاری چاه آب آماده خدمت‌رسانی به مردم شهر پاکدشت می‌باشد تا مردم شهر پاکدشت بتوانند با تامین آب مورد نیاز خود به شغل شریف کشاورزی خود ادامه بدهند و از این طریق کسب درآمد کنند. حفاری چاه آب مکانیکی به طور کلی به دو روش حفاری چاه آب ضربه‌ای و حفاری چاه آب چرخشی انجام می‌شود
حفاری چاه آب در پاکدشت به روش ضربه‌ای
در این روش از حفاری چاه آب که مناسب محل‌های با رسوبات دانه درشت می‌باشند. مته‌ای بزرگ با ضربات شدیدی بر روی زمین کوبیده می‌شود و باعث خورد شدن سازنده‌های زمین می‌شود و باعث حفاری چاه آب می‌شود.
حفاری چاه آب در پاکدشت به روش چرخشی
در این روش از حفاری چرخش حاصل از مته باعث خورد شدن سازنده‌های زمین می‌شود و این روش از حفاری مناسب زمین‌های با رسوبات دانه ریز و رسی می‌باشد. از این روش از حفاری چاه آّب برای حفاری چاه‌های آب عمیق استفاده می‌شود.

تماس تلفنی